Voor het gebruik van internet op je mobiel, heb je de juiste instellingen nodig. Ga naar http://www.hollandsnieuwe.nl/toestelinstellen en volg de instructies.
Je kunt direct antwoord op je vragen vinden op http://www.hollandsnieuwe.nl/nummerbehoud. Hier vind je alle informatie over het aanvragen van nummerbehoud en de verwerking daarvan. Heb je vragen over de status van je nummerbehoud aanvraag?
Indien je via het web of per sms hebt opgewaardeerd maar je tegoed nog niet hebt ontvangen, dan hebben we een betalingskenmerk nodig om je opwaardering alsnog in orde te maken. Vermeld hierbij het 16 cijferige betalingskenmerk. Deze vind je op je bankafschrift en begint met een 1 of een 4. Vul vervolgens onderstaand webformulier in door op 'nee' te klikken.
Als je problemen ervaart met bellen of sms'en probeer dan eerst je toestel te resetten door deze uit en aan te zetten en de simkaart te verwijderen. Biedt dit geen oplossing? Plaats je simkaart dan in een ander toestel. Werkt de simkaart wel in een ander toestel? Dan is het waarschijnlijk toestel defect. Ga naar hollandsnieuwe.nl/garantie voor meer informatie. Ligt het ook niet aan je toestel? Omschrijf dan hieronder zo specifiek mogelijk waar (postcode) en wanneer (datum en tijdstip) je problemen ervaart. Houd er rekening mee dat het hier moet gaan om aanhoudende klachten.
Als je niet de juiste korting hebt ontvangen voeg dan een bijlage toe met de bevestiging van je bestelling waarop de korting die je zou moeten ontvangen vermeld staat. Voor andere vragen omtrent betalingen is het handig om een betaalbewijs mee te sturen. Wij zorgen dan dat dit zo snel mogelijk gecorrigeerd wordt. Heb je een vraag over een specifieke factuur? Vermeld dan het factuurnummer zodat we je zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn.
Als je een bestelling met toestel hebt geplaatst en deze nog niet hebt ontvangen, dan kun je annuleren bij de pakketdienst wanneer ze je bellen voor het maken van een afspraak voor bezorging. Als je hier niet op wil wachten kun je zelf contact opnemen met de pakketdienst via het nummer 0900-7386873 (lokaal tarief). Heb je je bestelling al ontvangen? Kijk dan op hollandsnieuwe.nl/retouren
Door in te loggen op mijn hollandsnieuwe kun je eenvoudig zelf wijzigingen doorgeven van onderstaande gegevens:
- abonnement
- sms of databundel aan/uitzetten
- adres
- rekeningnummer
- emailadres
- blokkeren/deblokkeren Lukt inloggen niet? Klik dan op 'Wachtwoord vergeten?'
Vanaf 2 maanden voor het einde van je contract kun je zelf opzeggen door in te loggen op mijn hollandsnieuwe via de knop 'wijzigen'. Je opzegging wordt dan direct verwerkt.
Als je je toestel al langer dan 7 dagen in je bezit hebt kun je je toestel bij een Belcompany filiaal in de buurt inleveren ter reparatie. Hiervoor heb je wel de factuur nodig waar het IMEI nummer van je toestel op vermeld staat. Je kunt ook zelf je toestel opsturen naar Dynafix. Voor meer informatie hierover kun je bellen met 0348-462812.
Als je een nieuwe simkaart wil bestellen ga dan naar mijnhollandsnieuwe.nl en log in op je persoonlijke account. Je kunt daar direct een nieuwe kaart aanvragen die je binnen twee werkdagen per post ontvangt.
Je kunt vanaf 2 maanden voor het einde van je contractsperiode je contract verlengen via mijn hollandsnieuwe (onder het kopje 'je aansluiting'):
- Kies bij je huidige sim only abonnement 'wijzig' en vervolgens 'verlengen'
- Kies uit één van de aanbiedingen en volg de aanwijzingen op het scherm
- Na het afronden van je bestelling, ontvang je een bevestigingsemail
Bij de levering van je toestel ontvang je een pakbon. Dit betreft het garantiebewijs van je toestel. Als je deze kwijt raakt kun je via de klantenservice een nieuwe bestellen. De kosten hiervan bedragen 10 euro. Je ontvangt bij je pakbon een email met een betaallink om dit bedrag via Ideal te kunnen betalen.
Onze oprechte deelneming. Als je een melding wilt maken van het overlijden van een abonnee zorg er dan voor dat je een kopie van de overlijdensakte als bijlage toevoegt aan het bericht. Wij zorgen er dan voor dat het abonnement wordt stopgezet vanaf de datum waarop wij de akte hebben ontvangen. Ga verder door op ‘’nee’’ te klikken.